Isnin, 31 Mei 2010

KiTer MaSih SemPat BeTauBat !!!!

ni sambungan n3 leleh semalam...




Awak yang kata tetap setia
Di hati hanya kiter sahaja
Kiter pun angau tiap masa

Sampai tak ingat pahala dan dosa
Mak bapak pun kiter lupa


Bila begini awak buat-buat lupa
Tinggal kiter menanggung duka
Kita bingung tak tau nak buat apa
Awak hilang tanpa berita

Tanda cinta kiter buang merata
Harap tak der la orang yang jumpa

Namun tuhan maha kuasa
Masih kesiankan kiter yang alpa
Akhirnya kiter terpaku di penjara
Tanda balasan neraka dunia

Syukurlah.....

Sempat kiter bersihkan dosa !!

















12 ulasan:

al-lavendari berkata...

nasib baik jumpa
boleh masuk penjara
dibasuh jadi manusia
kalau tak jumpa
berciciran lagilah noda !

sayangsayangibu berkata...

memang kena bantu mereka yg terjebak nih,sbb kalau di biarkan bertambah2 terbuang apa yang taksepatutnya dibuang..
kami prihatin...

sahromnasrudin berkata...

Penubuhan Pusat Pengumpulan Bayi Terbuang wajar dipuji kerana keadaan sekarang sudah kritikal..

Mak Su berkata...

hhmmmmmm :(

Abd Razak berkata...

Salam..

Yang patut berubah taubatlah sebenar-benarnya..

Masyarakat pula jika tgk mereka ni bertaubat terimalah mereka seadanya..

ikan emas berkata...

PakNgah,


gitulah jadinya..
mudah-mudahan dijauhkan lah dari segala kemungkaran ini

....sedap jwp PakNgah ni!

ikan emas berkata...

sygibu...


sy pun ada pengalaman membantu kes macam ni.

ikan emas berkata...

shahrom,

iyer ke?

...impak jg kpd masa depan mereka kan??

sebelum ni pun dah ada rumah JKM..cuma tak di war-warkan..

ikan emas berkata...

Maksu,

Taman Seri Puteri Rembau dah takda lagi...

ingat tak kes hot 90an dulu...

ikan emas berkata...

Razak,

banyk jg dilihat konon kata dah bertobat
tapi dok ulangi lagi...

penjejak maya berkata...

salam,

sesat jalan balik ke pangkal jalan..

ikan emas berkata...

penjejakmaya,


nasib ada yg menjejak..
tu sebab jumpa jalannya !