Rabu, 2 Jun 2010

PengganaS + LanUN + zIOnIS + kOMuNis + YaHuDi +IsRael = ?????

Dah namanya pun Israel
Kita panggil Yahudi..sama dengan pengganas.
Negara yang mengiktiraf komunis.
Sampai mati pun mereka berazam akan menghancurkan Palestin .
Sampai kiamat pun mereka nak memusnah Islam !!

Eeeeeeeeeeeeee…geram yang teramat !!
Zionis Israel memang zalim...kejam !!

Ada ke orang nak buat baik pun dihalang ?
Orang nak membantu pun diserang ?.. di bunuh ?
Dah la jalan darat disekat..
Jalan laut pun mereka nak halang..serang !!
Apa dia ingat Laut Mediteranean tu hak dia ke ?
Kan ke itu perairan antarabangsa ??..

Apa dia ingat kertas pembalut ubat tu senapang ke ?
Dia ingat kotak berisi makanan dan alat tulis tu bom ke ?
Bangang…penakut…Manusia apa ini ?....

ops lupa pulak…sejarah memang dah tercatat
bahawa bangsa ini memang lanun !!

Wahai PBB…wahai Obama.
Awak boleh senyum tengok aktivis yang baik hati ini dibunuh, dicedera..
di sumbat ke Penjara Haifa dan beratus lagi ke Penjara Ashdod.
Dok asyik persidangan , perdamaian…resolusi 1820 bagai…ntah apa lagi..
Gaza tetap ditindas..di sebalik tembok barat !

Sekarang …
Lupakan siapa HAMAS ,lupakan siapa FATAH
Lupakan siapa UMNO , lupakan siapa PAS..
Melayu kena berpadu
Arab pun kena bersatu
OIC (Islam) patut bertegas !!
Kita bersama menentang rejim zionis ini!!

p/s : Semoga Allah melindungi dan mempermudahkan anak kapal Mavi Marmara yang diserang terutama 2 rakan media..serta kapal lain seperti Rachel Corrie yang semakin menghampiri Gaza…











11 ulasan:

ISAC berkata...

Plus DAP sekali....

Yunus Badawi berkata...

Israel laknat tu mmg takde hati perut. Tunggulah dekat nak kiamat esok. Masa tu baru tahu langit tinggi rendah.

Allahuakbar!

penjejak maya berkata...

Yahudi zionis tu @#$#% dan @#!#!*..

ikan emas berkata...

Isac,


lebih kurang aje depa tuu..
org kiter je yg tak sedar-sedar yang berdamping dgn depa

ikan emas berkata...

Yb,

memang mereka akan jadi kayu api neraka kelak !!!

ikan emas berkata...

penjejakmaya..

kejadian ni nampaknya tak mematahkan semnagat org kita membantu demi menegakkan syiar Islam dan keamanan dunia !

sahromnasrudin berkata...

Amerika tue bangang ke bahlol..buat budu je kat israel..mentang2 la sekutu kuat dia..ekonomi pun dia kontrol..boikot amerika israel

Abd Razak berkata...

Salam..

Satu peringatan dari Allah kepada kita di sini, selesaikan masalah kegawatan akhlak muda-mudi, buang anak, zina yang makin berleluasa, judi yang pemimpin luluskan, arak, dadah dan bermacam-macam lagi maksiat.

mamai berkata...

kat malaysia pun masih ada lagi yang suka buat deal dan projek berjuta dengan israel kan kan kan

sayangsayangibu berkata...

Yahudi

x boleh nak kata apa
kita berkatalah selantang
sekeras mana

memang tuli
dan buta hati perasaan

Abu Aiman berkata...

memang tak terkata kita. Setakat nak kutuk serangan tu bukan takat berbakul, berlori-lori dah dikutuk dari dulu lg. Yang diperlukan ialah tindakan! Negara kecik besaq kelemboi saja, tapi semua takut nak buboh.