Isnin, 31 Mei 2010

Kiter PaTuT BerTAUBAT

Awak yang layan rindu
Kiter ni tempat mengadu
Ayat power kiter pun sendu
Walau hati sakit selalu
Awak buat kiter keliru
Salah betul pun dah tak tau

Awak kata tak per bukannya selalu
Kiter tepis rasa malu
Walau mata tak lelap beradu
Siang malam cakap merapu
Mengenang awak dah pergi berlalu !!!

Awak yang kata suka
Kiter pun sama juga
hati awak ada cinta
Itu kiter tak minta
Macam awak kata sayang
Cakap merapu dah gila bayang
Sampai nak terjun kapal terbang
Kiter pujuk macam pawang
Bergunung harapan semuanya melayang
Terasa diri dah dibuang
Akhirnya awak yang hilang !!!

Awak yang kata kiter penghibur
Namun hati kiter yang awak lebur !!!
Hu hu uhu hu hu huuuu

Ish ish ish…bawak-bawaklah bertobat !!!
Selagi ada hayat…















20 ulasan:

al-lavendari berkata...

ini sudah masalah berat
kena berdukun lima enam tempat
sorang dukun mungkin tak larat
penyakit sudah payah nak ubat
saya pun tak tahu macamana nak ayat.

Abd Razak berkata...

Salam..

Andai engkau menyintai ‘dia’
lupakanlah ‘dia’…
andai ‘dia’ datang kepadamu, cinta itu cinta yang suci
andai tidak
cinta itu tidak pernah wujud sejak awal lagi”

zino berkata...

cantik madah ni...

khai berkata...

salam, shiannya kita bacha entri nih..macham tgh sedey sesangat yek?..

ikan emas berkata...

PakNgah,


tolong laaa...

habis dukun lima enam tempat
sakit kiter tetap tak terubat
apa nak buat
semuanya sebab iman tak tetap...

ikan emas berkata...

Ustaz Raz,


...sayu lak kiter baca nasihat ni.
Perasaan cinta tetap ada
dah namanya pun manusia

ikan emas berkata...

Tuan Zino,


he he he he...

sila la baca sambungannya nanti !!

ikan emas berkata...

Khai,

terima kasih sudi berkunjung ke sini..

i followwww u !!!!!!!

Yunus Badawi berkata...

Siapalah lelaki yg pandai menyayat awak tu?
Bukan lelaki yg sedang dilanda krisis pertengahan usia harapnya hehehe

ONE ZABA berkata...

boleh masuk tanding sajak hari kebangsaan ni...

sahromnasrudin berkata...

alamak..sapo la yang dh kne penyakit angau nie..kne cepat jumpa tok moh ye huhuhuh

ikan emas berkata...

YB,

lelaki ;

awal usia >>>> cute

sedang-sedang >>>> macho

tengah-tengah >>>> miang

hujung-hujung >>>> alim-alim kuching


hehehe...gurau di pagi hari !!

ikan emas berkata...

Cikgu 1Z,

bukan masuk tanding aje...
jadi penyebok....jadi pengurus
siap jd panel juri lagi !!!

ikan emas berkata...

Shahrom,

tok moh byk kat sini..
semuanya hampeh !!
pandai mamdrem je

sayangsayangibu berkata...

Mungkinkah lelaki pertengahan umur 40-an macam dalam EN3 YB...hehehehehe ;p

ikan emas berkata...

sayangibu,

lelaki pertengahan usia...???
hehehehe..

YB oh YB...
glamer tuan iyer ?

penjejak maya berkata...

salam,

pintu tobat masih terbuka..

cemomoi berkata...

ngeh, ngeh... tengah bercinta gunung kudaki lautan dalam kuselami dah nampak yang laian, bule blahhh

puisi tu macam mencarik-carik ati aku je.. syok layannya

ikan emas berkata...

penjejakmaya...

sentiasa bertobat,
tapi kekadang terlalai jg..

ikan emas berkata...

cemomoi,


amboi amboi amboi...
terbakar api nampak asapnya
terbakar hati siapa yang tahu ???