Isnin, 6 April 2009

Ada kata ,ada rasa

Dua-tiga minggu ni terlalu banyak peristiwa yang berlaku. Terlalu banyak juga isu yang ingin sangat aku luahkan, ulas, respon atau sarankan. ..terlalu banyak idea yang berlegar dalam kotak kepala aku ni...pelbagai kata ,pelbagai rasa .. kadang-kadang rasa terganggu pulak ( kadang-kala terfikir pulak kenapa aku dok sibuk fikir hal-hal ni ? ..lantak laa apa nak jadi pun aku dok masih macam ni jugak... tapi kata hati lain pulak ...Ehh tak boleh macam tuu kita mesti jadi rakyat yang prihatin, tau ,faham apa jua isu semasa yang berlaku ,jangan duk bawah tempurung buruk tak tau apa-apa .. ).

Namun semuanya tak dapek nak dicatatkan melalui tinta ini, tak dapat nak ku curi sedikit masa pun..Aspirasi dan ekpektasi PM baru , bayangan saf kabinet baru , UMNO+Mahathir ,Akta ISA yang kontroversi , Hangatnya 3 PRK , Kekeliruan sistem pendidikan , F1 GPM yg basah ! ...Kesiannya aku kat kawan-kawan yang kerje kilang dan banyak lagi laa...( biarlah ! dah terlalu banyak juga ulasan yang aku baca dan dengar ...

Semoga negaraku sentiasa dipelihara ..
Walau siapa pun yang memimpinnya
Merdeka ,sejahtera dan makmur