Jumaat, 11 Mac 2011

Ini CaTatan RiNdu Si Ikan Emas

Salam rindu teramat rindu..

ini catatan rindu
hilang bukan sebab dah lenyap
tapi banyak yang lagi yang lebih rindukan sisi IE
yang mengharap tenaga , fikiran dan entah apa-apa lagi..
puas mengukur jarak
letih menongkah arus di lautan
penat menongak langit

untuk diri
untuk dia
demi rezeki sendiri
untuk rezeki dan masa depan generasi

Catatan ini
sambil berlari
sambil menyuap
sambil menguap...

hanya pelepas rindu Si Ikan Emas..

....."" iyer..IE kat sini..tunggu ya..bagi can IE nak intai blog ni jap ya !!!!!

ha..dengar tu..ada yang memanggil-manggil
entah dari mana-mana











10 ulasan:

kakcik berkata...

Begitulah selagi hidup sebelum mati
pelbagai tugasan sedia menanti
kadangkala dari duduk tak sempat berdiri
telah dikerah untuk berlari...

bujal X berkata...

mana pegi lama tak nampak?

sahromnasrudin berkata...

IE baru lik Merlimau kan huhuhhh

al-lavendari berkata...

Catatan ini
sambil berlari
sambil menyuap
sambil menguap...

saya suka catatan awak itu.

saya pula nak tambah catatan saya ..

catatan ini
sambil menyiarap !

Abu Aiman berkata...

lama menghilang tak bermakna melupakan...

ikan emas berkata...

kakchik,

walau begitu IE bukanlah jenis
yang belum disuruh sudah datang
belum disuruh sudah pergi
belum duduk sudah mengunjur
belum tegak sudah berdiri..

biarlah ikut peraturankan !!!

ikan emas berkata...

bujal,

bila masa pulak awak nampak IE ???


hehehehe..
awak intai ya..
tak per IE masih bernafas

ikan emas berkata...

SN,

bukan setakat mlimau..banyak tempat lain pun IE poie..
termasuk kek tompek SN kojo....

ikan emas berkata...

Tuan AL,

menyiarap??

tak fahamlah ..
meniarap ke ????

ikan emas berkata...

AA,

iyer..
mana mungkin lupa..
ada masa tetap disinggahi..