Jumaat, 11 Februari 2011

Bayo Utang CEMOMOI...

Tetiba teringat ada utang ptpn tak bayo lagi..
Cemomoi ni IE bayo utang ya.. lepas ni jangan la bagi utang lagi....susah nak bayo.


ni ha utangnya:

1. Apakah hobi anda?

makan-makan ….tido…
dah penat makan…n then apa lagi eeeeee eeeee laa
ribut topan den tak kirooo


2. Senaraikan tempat yang anda ingin pergi...

………..…nape cemomoi nak bawak IE ke ?
Masa jwp entri en lavendari dulu , IE ada bgtau teringin nak tgk piramid sebab pernah ter miss….kalau nak bawa jgn la masa ni, biarlah bila dah aman nanti ya!


3. Sikap positif yang anda miliki .

IE ni baik hati ..pemurah..rajin.….mulut lepas !!!
Bakul ni kecil sangat laa nak masuk pun tak leh
(Jap..kene tanya orang yang pernah berurusan laa..)


4. Sikap negatif anda...

Yang ni kene tanya survey!!..i tak suker ditipu tau !!sebelom tamat,


5. cam biasa sila TAG 20 blogger (yang tu aku saja tambah bio ramai sikit...)

Sesiapa yang baca entri ni kiranya dah terkena tag …
tolong laaa saya !!!


---------------------------------
agaknya berapa ramai rakyat Malaysia yang menjadi pendatang asing di Mesir dan Arab Saudi….?







16 ulasan:

♥ manje ♥ berkata...

assalamualaikum IE

sape yg suke ditipu
kita pon tak suke tau huhu ~

Abd Razak berkata...

السلم عليكم ورحمة الله

Jom kita pegi Mesir ramai-ramai :)

ikan emas berkata...

MANJA..

BETOI TUUU...

KALAU TAK SUKER DITIPU
MAKNANYA KITA PUN JANGAN SUKA MENIPU

ikan emas berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ikan emas berkata...

UST RAZ,

IE kalau kena hantar ke Mesir sekrg ni pun sanggup ..

teruja jg dengan statment pelajar yg tak nak balik sini...bahawa mereka tak mau lari dari guru yg memberi ilmu kpd mereka semasa senang..masa susah biarlah bersama..

cemomoi berkata...

tobat tak bagi lagi, tapi kalu ada hulur sok jangan malu-malu amik

tag ni tak tipu, kan?

al-lavendari berkata...

rupanya awak pasang perangkap .. kiranya saya sudah terkenalah ye !

awak perasan tak kat dua2 blog saya dah pasang alat pengesan jejak. alat itu telah mengesan awak sebagai peninggal jejak teratas di kedua2 blog saya.

syabas dan terima kasih.

Yunus Badawi berkata...

Saya rasa ramai yg baca tapi tak nak tinggalkan komen sebab tak nak jawab tag ni.

Saya ingat nak buat mcm tu tapi tak sampai hati. Lebih baik saya mengaku aje mcm abg al jugak.

Tapi saya nak minta dikecualikan tau. Saya ni mmg tak rajin jawab tag huhuhu

ikan emas berkata...

cemomoi,

..iyer !
benar pak ..tak tipu !

ikan emas berkata...

En AL,

kasih diterima..
sebetulnya IE bukanlah yg leka menjelajah ke semua rumah orang ..tp sebolehnya kedua-dua rumah pakngah ni cuba IE jenguk..wpun kkdg semput dan ada jgk yg terlepas stesyen..

tak ada hadiah ke utk kategori yg teratas ??

ikan emas berkata...

YB,

IE tau itu jwp ikhlas dari YB..tak per..

kalau sesape yg baca IE punya entri ni ..IE nak ucapkan terima kasih bbyk..

sebab IE belum nak pasang alat penjejak tu ..

al-lavendari berkata...

hadiah tak ada dalam perjanjian. hehe

Ati Masrif berkata...

as salam ikan emas,

nape kita selalu bela ikan emas
mesti cepat mati??
eerr..bukan sedara mara ke...ngeee

dah pernah kena taq dari cemomoi juga

tak leh nk tolong ah...tapi boleh
tolong FLW...^_~


Jom baca: Khas Untuk Semua KAUM WANITA.. mesti baca!!

ikan emas berkata...

Ati,

thanks..

i followwww 2

sahromnasrudin berkata...

jom kiter Hijrah ke Mesir..untung2 dpt jadi PM sana hahahahahhaa

ikan emas berkata...

sn,

YG JOM IKUT NAK..

KALAU JD pm ..PERDANA MENTERI TAK SANGGUP..

TP KALAU PM ..PERSONAL MANAGER KPD SN ..BOLEH DIPERTIMBANGKAN