Isnin, 24 Januari 2011

KakCik...akhirnya Ikan Emas berenang ke sana bersama kekawan .


Ketenangan di kampung orang asli bersama PokLi...
menikmati enaknyaaaaa…TEPUNG TALAM
masa makan teringat pulak
Pakngah Lavendari
tapi tak lawan dengan HALWA MASKAT sebab menunya dari Tok Rozali
makin sedap sebab itu KAK CHIK SEROJA punya kuih tradisi..
masa memasak CikCeriaCorner suka menyanyi ,
tapi Hamizah suka dengan PAKAIAN UNTUK MENDAKI..maklum la di sana sejuk sekali..
selamat dari GANGGUAN SEKSUAL ..oleh ZOMBI KAMPUNG PISANG ....yang dah kena sumpah oleh Ustaz Razak di Miri..
Sumpahannya kena tanya
Doktor LF yang dah tau MAKNA KEMBIRI
sebab
Ikan Emas tu JIKA TERDENGAR SUARA AZAN BERGEMA SAYUP MENJELANG PAGI
dia akan bersajak ULANG TAHUN KELAHIRAN
Cemomoi yang Sayang-sayangIBU tiri..
aduhai…cepat la kaya saudagar emas , intan PERMATA si
Yunus Badawi
boleh dia bawa Shahrom ke klang untuk mengundi...
tapi pilihanraya dah tak jadi....



Tenang di Tenang...... idea nak tolong promosi blog kekawan supaya jadi jutawan.




























22 ulasan:

al-lavendari berkata...

tahniah kerana turut serta .. seronok saya baca entri awak ! hehe

sahromnasrudin berkata...

tahniah!!! IE memang berbakat besar...semoga IE muncul sebagai pemenangnya ya

ahmad humairi berkata...

assalamualaikum,

tahniah kerana turut serta....sahrom tu...apa tunggu lagi..masih ada masa!

ikan emas berkata...

EN al,


bukan nak lawan idea lawak tuan..
sekadar mengisi entri hari ini...hehehe

ikan emas berkata...

SN,

ah ..awak ni..semua org nak jadi pemenang ke ??

ikan emas berkata...

AH,

salam..
ieda di kaki gunung...


hehhee..sori IE tak masukkan tuan dlm list tuuu..lain kali ek

kakcik berkata...

Terima kasih IE kerana sudi memeriahkan peraduan ini... :)

cemomoi berkata...

amin!!! bertambah le lagi orang melayu yang kaya-raya

IMANSHAH berkata...

tengah carik idea gak ni..wahaha

cikceriacorner berkata...

tahniah akak..best2..kak..sy suke nyanyi..tp xbest..heheh

Abd Razak berkata...

Assalamualaikum...

Aduhai kitak..:) ermmm tahniah!

ikan emas berkata...

kakchik..

nmpknya kakchik dah glamer ...

ikan emas berkata...

momoi,

aminnn...
dah kaya jgn lupa bayo zakat

ikan emas berkata...

iman,

igt nk msk cikgu dlm list tuu..ntah macam mane ttgl lak pulak....

"igt ayaatnya gini..cikceriacorner menyanyi dgn cikgu imansah....."

ikan emas berkata...

CCC,

dh tau .....
nyanyi ler kat dapor..nanti dpt org kaya !

ikan emas berkata...

Ust Raz,

salam...

aduhai...

zue berkata...

salam ikan emas,
nmpaknya fening kepala kakcik nak memilih sapa pemenangnya..

lama sungguh x mkn halwa maskat sejak atok siti dah meninggal.

ikan emas berkata...

zue,

selamat kembali...

kakchik tengah cari juri profesional !!
tak main sms tau..

zino berkata...

ada pertandingan ke?

ikan emas berkata...

ZINO,

sila lah pergi ke KakCHIK Seroja tuu...
ada masa lagi ni.

sayangsayangibu berkata...

hehehe...
sekadar membuat satu en3 kan?
tahniah jugak sahut cabaran.. ;p

Rozali berkata...

Assalamualaikum IE

kesian saya, dlm ramai2 tu saya yg tua sekali...he he

Wassalam