Rabu, 5 Januari 2011

Ia Hanya FiTnah Semata-mata...

05/01/2011 3:49pm


KUALA LUMPUR 5 Jan. - Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr. Rais Yatim hari ini menafikan tuduhan kononnya beliau terlibat dalam satu kes jenayah perkosaan pada 2007 dan semua dakwaan lain yang dilemparkan oleh penulis blog di Internet dan parti pembangkang terhadapnya.


"Saya menafikan sebarang tuduhan tersebut sama ada yang berkaitan tuduhan memperkosa mana-mana individu empat tahun dahulu atau lain-lain dakwaan yang dicetuskan penulis liar blog di Internet atau mana-mana entiti politik," katanya dalam kenyataan di sini, hari ini.
Beliau berkata, tuduhan liar yang ditujukan terhadap dirinya akhir-akhir ini adalah fitnah dan pendustaan yang dahsyat.


"Saya menyatakan dengan kerelaan bahawa apa-apa laporan yang diperbuat oleh mana-mana pihak setakat ini berkaitan perkara ini wajar disiasat mengikut lunas undang-undang negara," katanya.
Rais berkata, beliau dan anggota keluarganya bersedia memberi sepenuh kerjasama dalam siasatan itu dan apa-apa keputusan siasatan rasmi itu akan diterima dan dipatuhi. - Bernama

UTUSAN

******************************

BUAT FITNAH TU DOSA BESAR

BERANI KERANA BENAR !!

DS NI PEGUAM KAN ??

APA KATA SAMAN AJE !!!
















18 ulasan:

Rozali berkata...

Assalamualaikum IE

kalau tiada agin kan pokok bergoyang
tapi..kalau monyet melompat kat pokok tu...pokok tu pun boleh goyang juga..jadi siapa yg betul, Insyaallah akan dimuliakan Allah

Wassalam

Yunus Badawi berkata...

Kita tunggu perkembangan seterusnya....

cemomoi berkata...

yang salah mesti dihukum tak kira la kalu pemfitnah sekalipun...

Hamizah berkata...

saman2..

Sham berkata...

berani kerana benar...takut kerana salah...

zino berkata...

macam cara sekarang ni....

ikan emas berkata...

TokLi,

salam..
nampaknya IE kena bagi award kat TokLi kerana dah beberapa entri IE yg ToKli jadi 1st pengomen ...terima kasih !
terharu ni !!

..benar,
semoga mereka diberi petunjuk yang benar

ikan emas berkata...

YB..

wah !
macam penyiasat persendirian pulak ..

ikan emas berkata...

CMOMOI,

BETUL TU..
TAK KIRA JERUNG KE IKAN BILIS KE ..
HATTA TUKANG TULIS ATAU TUKANG BUAT CERITA..ATAU WATAK HERO HEROIN MALAH PELAKON TAMBAHAN...

ikan emas berkata...

MIZAH,


SIAN POLIS..
ASYIK NAK LAYAN SAMAN BEGINI..

Abd Razak berkata...

Assalamualaikum IE..:)

Lidah walaupun lembut tidak bertulang, peranannya hebat sekali, boleh membunuh dan boleh menghidupkan. Boleh mendamaikan dan boleh memporak-perandakan. Boleh menghina dan boleh memuliakan. Boleh mempesona dan boleh meliarkan. Boleh menghasut dan boleh memujuk. Maka gunakanlah lidah dengan sebaik-baiknya...

ikan emas berkata...

SHAM,

BETUL TU..
KALAU TAK BUAT SALAH JANGAN LA TAKUT..
CUMA MUNGKIN INI ANTARA PENYEBAB YG MEMUNGKIN SESAORANG YG DAH DI ATAS MUDAH NAK DI TURUNKAN !

al-lavendari berkata...

tak payah samanlah .. mengabihkan duit dan mengayokan loyar jer.

the truth will prevail !

ahmad humairi berkata...

assalamualaikum,

bagus jugak nak tahu kisah selanjutnya....

cikceriacorner berkata...

fitnah tu dosa besau..xbaik tau menfitnah..

Diarihatiku1976 berkata...

Allah murka org membuat fitnah... tapi sekarang IE... polis dah kurang kejer .. sbb yg buat report semua datang bawa bukti jer... fening..fening...

sahromnasrudin berkata...

mari kita lihat siapa yang kena..kesian kek org jolobu huhuhuh

cemomoi berkata...

line tak klea kat sini je la

moga sihat sokmo, ada tag la...