Ahad, 30 Januari 2011

ANTARA HUJAN dan AIR MATA

Antara Hujan Dan Air Mata

Selebat hujan yang turun
Mencurah membasahi bumi
Tidak selebat hujan
Di dalam jiwaku
Sehebat halilintar
Membelah langit yang kelabu
Tidak sepanas petir
Yang membakar hidupku
Oh hujan
Di antara airmataku
Menitis laju
Bersama pilu pilu
Kucuba menghapuskan
Kenangan waktu silam
Namun bertambah membara
Rindu yang ku sekamkan
Semakin aku mencuba
Semakin terasa siksa
Inikah yang kau tinggalkan
Untuk diriku
Oh kasih
****************************************************
ketika hujan mersa membasahi bumi
chong wei berhujan peluh dgn lin dan
pasukan bola kelantan sempat berjemaah isyak sebelum turun ke padang..
pasukan lain pun macam ni juga ke ?...sape boleh tolong jawapkan ??












18 ulasan:

IMANSHAH berkata...

insyaAllah kali ni Pak Li kalahkan Pak Lin

sayangsayangibu berkata...

hujan hujan ni, layan tv sambil baring baring pun dah bahagia dah..

soklan last tak terjawab.....

Rozali berkata...

Assalamualaikum IE

tempat saya (hulu kelang) hujan dari subuh tadi sampai sekarang

Wassalam

kakngah berkata...

sama jugak kat lembah ni..
dr pg tadi hujan renyai sampai la sekarang..

ikan emas berkata...

is,

dah selesai..
dia nak balik buat kuih bakul

ikan emas berkata...

SSI,

hujan oh hujan..

sejukkkkkkkkk

ikan emas berkata...

TokLi,

hari ni sepanjang perjalanan sy dari NS-KL-Sgor meredah hujan...
lebat dan menucurah-curah..

sampai sekarang

ikan emas berkata...

kakngah,

t.kasih dtg berkunjung..
dalam hujann...hehehe

sian..
byk kenduri hari ini dalam hujan

cemomoi berkata...

husnul zan, dan solat le tu

Abd Razak berkata...

السلام عليكم

Ketika ni tengah hujan kat sini..

Hamizah berkata...

kami pon selalu hujan wpon summer sekarang ni..
cuaca byk berubah..

ikan emas berkata...

cemomoi..

sukan..sukan...juga

tjawab kena laksana..

ikan emas berkata...

Ust Raz,

hai..
pagi ni sambung hujan lagi

dah ada kawasan di NS yg banjir..

ikan emas berkata...

Mizah,

iyer laa..

ozon dah semakin menipis...

sahromnasrudin berkata...

kenapa penonton masih buat kacau di stadium shah alam huhuhuhh

al-lavendari berkata...

lirik tu macam pernah dengar jer !

nak tanya sikit .. "mersa" tu apa ?

ikan emas berkata...

SN,

dah terikut-ikut budaya seberang...

ikan emas berkata...

En AL,

ampunnnn..
tak lulus bahasa..
mesra laa..


lirik lagu sudirman..
salempun ada nyanyi..