Isnin, 3 Ogos 2009

BIAR DERITA ASAL BERGAYA

" jangan risau,tulang belakng u tak de apa-apa.Hanya 'goyang sikit'" , "kita kena jaga tulang kita dgn mengamalkan pemakanan , ada skill bila nk angkat brg ".....bla bala bla ..mcm-mcm lak leteran doktor ni ( dia mmg terkenal doktor kuat meleter !!!!)


kalau rabun klik bagi image ni besar sikit

pesannya lagi " seminggu ni u jangan pakai kasut tumit tinggi "
" bagi kaki u tu rehat "

alahai ..tak glamer la kalau macam nie..
habis macam ner koleksi kasut-kasut yg ada nie..
Cukup jer tempoh seminggu tuu...kita pun pakai balik
benar dlm dunia ni ada pelbagai cara org kt nak cantik ,bergaya walaupun ianya menyakitkan !!!



-Sila la baca tuu kalau sanggup nk tanggung risiko !!

4 ulasan:

imanshah berkata...

Canti no 1, sakit blakang kira,,kalau tak, idok la Mj tu buat plastic sugery..haha

nohas berkata...

Kadang2 kasut tinggi ni boleh digunakan sebagai senjata..lagi tinggi & tajam lagi efektif..platform shoes memang selesa, stiletto yg siksa..

ikan emas berkata...

Iman,
bukat takar MJ kat sini pun ramai yg rupa wajah merubah-ubah..tp tak nak mengaku

nOhas,
skrg fesen platform ala 70an.Ikan emas rs mcm tak suai laa...badan kecik jer.

armouris berkata...

info tentang kasut tumit tinggi kat sini - High Heels Are Bad