Khamis, 1 Julai 2010

Duit, Duit ,Duit...semuanya kerana duit


Suara Keadilan cakap yang Felda dah bangkrap ?
Orang Felda marah..sampai nak saman menyaman…tunggu jer lah
Apa pulak pandangan Jabatan Insolvensi ?
Koperasi ATM beri dividen 13% kepada lebih 140,000 ahlinya yang membabitkan jumlah saham sebanyak RM700 juta. Wah..sejak 13 tahun lalu ,koperasi ATM mampu memberi dividen kepada ahlinya. RISDA bagi berapa pulak?



****************************

Catatan Peribadi ( juga terbuka untuk tatapan semua)

Terima kasih kepada rakan ahli.
Ana dan team akan cuba pulihkan mana yang dah lembab.
Ana dan team akan bekerja dengan gigih dan ikhlas demi kita juga..
Ana dan team akan usaha tingkatkan prestasi…kalau boleh nak bagi lebih dari 20% !!!



Yang lalu..lupakan.
Sokongan dan kenyakinan kekawan yang penting..
Terima kasih atas kepercayaan yang diberi !!!
Tahniah juga kepada rakan team .

Pulihkan mana yang dah senget
Kuatkan mana yang dah longgar.

Namun …kita bukan ATM ataupun Felda !!


























13 ulasan:

sahromnasrudin berkata...

tak berani nak komen coz kiter bukan duk dalam tue..camne depa uruskan kewangan tue..hebat sungguh..
..melibatkan urusan juta-juta ringgit..kalau tak amanah, leh gelap mata dibuatnya...
p/s : sikamat ohh..sikamat...

Abd Razak berkata...

Salam...

Saya cuma insan biasa mencari rezeki yang halal atas usaha sendiri..

ikan emas berkata...

shahrom,

ni ada kaitan dgn kes kepentingan diri,amanah dan kejujuran laa..


...iyer la tuu

ikan emas berkata...

U Raz,

berkat tuu!!
namun ada yg mengambil kesempatan.

al-lavendari berkata...

tahniah ATM. tapi bank rakyat lagi hebat.

bab catatan peribadi tu tak tahu nak komen. apa yang boleh saya katakan "majulah sukan untuk negara".

ikan emas berkata...

En Hamzah,

betoi laa..
IE pun ada share bank rakyat ni..tapi tak de akaun
..eh lupa lak cek tu letak kat mana ???

ikan emas berkata...

adoii..

kenapa lak gamaknya laman ni
asyik huru hara aje..rupanya kejap gitu kejap gini, kejap kiri kejap di bawah..


pkok dek dio laa

cemomoi berkata...

baru nak masuk saham felda, kensel dulu.. eh! atm bule ke

penjejak maya berkata...

salam,

politik picisan pun ade tu..

ikan emas berkata...

cemomoi,

macam-macam jenis coop ada..
pilih aja la
RNG pun bule pe

ikan emas berkata...

jejakmaya,

salam,

di mana-mana pun ada mainan politik.
Tapi sepatutnya dalam menguruskan organisasi yg bermatlamatkan kebajikan ni jgnlah ada yang gelap mata pulak ..ni duit orang tau !

dosa ..macam mana nak mintak maap ?

al-lavendari berkata...

kedua2 laman saya dah stabil dah .. buat sementara waktu ini.

ikan emas berkata...

en lavendari,

agaknya laman ni pun dah pening !