Rabu, 14 Julai 2010

HiLang Ku TiaDa Siapa YanG RinDu ????


Ada yang tercari-cari …tertanya-tanya ???
Ke mana Ikan Emas menghilang ?

Pergi umrah ?
….nak tengok hotel baru kat Mekah ?

Memanjat tembok kat negeri China ?
…sampai semput tertidur lena!

Dating gan Kaka di Johannesburg ?
...terkekik makan sotong ?

Mengira batu-batu di jalanan Tanah Melayu
…Subjek kira-kira tak lulus..tu sampai sampai terkulai layu !

Mengukat air laut Cina Selatan dan Selat Melaka.
.macam dah tohor sikit laa
Layan Mr Doc di Rumah yang sakit ?
jangan cari penyakit !

Ketuk pintu rumah orang ..”helo ! saya tukang banci !!”
Opps..tidak !!!!!


Kurung diri....mencari ilham.


Atau


Kena kidnap ????





Tolong !!!!!!!










25 ulasan:

al-lavendari berkata...

Salam. selamat kembali ke gelanggang.

subjek kira-kira tu subjek ilmu hisab atau matematik ?

ikan emas berkata...

abang haji lavendari,

salam...
masuk gelanggang ni kena bersilat ke ?

kira-kira

ilmu hisab

matematik

...esok nak tukar lagi ke?

ada idea ?

boleh bagi kat pak menteri!

imanamani berkata...

salam..cik IE..lama juga ye... diam kan diri..ke mana ...

Ummi Humaira berkata...

salam ikan emas....

ummi rasa menghilang seketika tu tentu berenang2 mencari balang comey @ akuarium yg lebih besar kot.....

ikan emas berkata...

imanamani,

diam bukan bermakna tiada kata-kata

senyap bukan bermakna tiada coretan

hilang bukan bermakna tiada bayanga

ikan emas berkata...

ummi humaira,

salam diterima.

puas sudah kurenangi

namun belum ditemu akuarium yang sesuai...keh keh keh !

sI tEDI berkata...

wah wah wah! baru timbul!

penjejak maya berkata...

salam,

ingatkan main sorok-sorok tuu..

ikan emas berkata...

Tedi,

den tonggolam kojap..
nasib tak lomeh !!

Abd Razak berkata...

Salam...

Moga sihat hendaknya...baru semalam tertanya-tanya pada diri sendiri lama dah IE tak nampak, tak sihat ker?

Pergi South Africa ker tengok bolasepak sambil tu cari peluang kerja kat sana

ikan emas berkata...

PENJEJAKMAYA,

OK GAK..
MAI KITA MAIN SOROK-SOROK..
MAIN JONGKANG JONGKIT ...



,,hanya aku yang tahu !!

ikan emas berkata...

Us Raz,

Salam..

sepanjang berkhalwat ni macam-macam yang ditemui..
nasib tak dicekup JAIS !!!

...telah kutemui:-

erti pengorbanan...
hilang segala penat lesu..tugasan dilaksana tanpa jemu.

erti bantu membantu...
rupanya bukan penghargaan yang diberi tetapi penghinaan yang dihadiahkan !


erti kesabaran...
inilah berkat sabar dan sentiasa mendoakan yang baik-baik..

Abu Aiman berkata...

salam,
tertanya-tanya la jugak bila tak ber-update..

comel lah baby dlm gambor tu.

tajnur berkata...

Assalamualaikum
Walau kemana menghilang sekalipun, pastikan pengalaman yg dapati, hari ini lebih bik dari semalam dan esok adalah perancangan yg lebih baik dari masa kini. InsyaAllah

luahfikiran berkata...

Salam.
Nak tolong tetapi tak tahu apa yang nak ditolong ! Bimbang jugak kalau2 tersilap tolong menyebabkan ikan emas menangis melolong !

cemomoi berkata...

parah jugak gayanya tu...

Yunus Badawi berkata...

salam IE.

Jauh menghilang diri. Kalau tak boleh jumpa kat Seremban hujung minggu baru ni huhuhu

ikan emas berkata...

abuaiman,


gambar baby tu sebagai tanda IE lena beristirehat

ikan emas berkata...

Tajnur,

T.Kasih...Insyallah
semuanya kerana keikhlasan untuk mendapat keberkatan!

ikan emas berkata...

Datofikir,


tak ler sampai melolong..
senyummmmmmmm aje!!

ikan emas berkata...

momoi,


tak cedera pun macam mana nak parah ? sebab IE dah ready dengan segala ubatan-ubatan dan antivirus bagai...

ikan emas berkata...

YB,

iyer lah !
hari ni keluar kawasan lagi.nampaknya jarang jumpa hujung minggu di Seremban sbab dok asyik mengukur jalan.

Seremban oh Seremban !

ONE ZABA berkata...

nampak IE dalam balang...

sahromnasrudin berkata...

salam..lama tak turun seremban...

sayangsayangibu berkata...

ikan emas didalam balang
mengirai ekor meliuk liuk ;p