Isnin, 19 Julai 2010

Bila Diri Disayangi..



















bukan nak suruh layan video tu..


cuba hayati liriknya sahaja..


Terdengar bisikan mesra

Kalimah keramat bermentera

Bermulanya siang berakhir malamku

Tak akan kujemu menyebut namamu
Tiada batasan waktu

Tiada tempat mu tertentu

Di gunung di lembah, di darat, di air

Siapa pun hamba, keikhlasan doa, keagungan kasih

Merubah takdir

Bila ku sedari diri disayangi

Langkah kaki ini semakin berani

Bila terkeliru ku ucap namamu

Terasa diriku kembali dipandu
Engkau yang pertama tiada akhirnya

Aku dalam kegelapan engkaulah cahaya

Izinkahlah aku menumpang di sini

Di bawah naungan kasih dan sayang mu

Ku berserah diri
Tiada batasan waktu

Tiada tempat mu tertentu

Di gunung di lembah, di darat, di air

Siapa pun hamba, keikhlasan doa, keagungan kasih

Merubah takdir..


15 ulasan:

sahromnasrudin berkata...

salam....mane lagunya????

ikan emas berkata...

sshahrom,

omak aii..

gilo den dibuek nyo..

malas lak nk edit

layan sendiri ler

sI tEDI berkata...

Ukays.

sedap lagu ni. liikk yg best. dalam maksudnya

cemomoi berkata...

lagu sufisme; dah pnah ulas lagu ni bawah n3 mari belajo tafsir

ikan emas berkata...

Tedi,

iyo lah !
tu sebab tak payah tengok viedo tuu
sebab tak suai dgn lirik

ikan emas berkata...

cemomoi,

iyer ??
cantik tu..
apa tajuk n3 tu? boleh kiter tinjau-tinjau

al-lavendari berkata...

saya pun tak dapat tengok videonya.

apa-apa pun liriknya sangat indah dan membawa pengajaran.

Abd Razak berkata...

Salam...

Dah tinjau lagunya tadi..

Indah..

luahfikiran berkata...

Salam,
Senikata lagu cukup indah. Ni teringin pula nak tengok videonya. Nak tahu siapa penyanyinya, macam mana rentak iramanya ! Buat video sendiri pun tak mengapa. IE sendiri menyanyi !

ikan emas berkata...

Tuan hj Lavender,

melodinya pun indah dan sodap didongar ..

Ukays ..tajuk n3 tu

..bselongkar lah kat utube

ikan emas berkata...

Us Raz,

memng indah !

lagu ni boleh diguna dalm kem motivasi..

atau

masa ceramah kat kem PLKN !!!
( hehehehe..tak ler depa ngantuk !!)

ikan emas berkata...

Dato Fikir,

loo...
nak klip video IE ???


bisa diurus..

studio ada sediada,,
cuma nak cari teman duet...sudi ???

p/s : Penyanyi - Ukays , tajuk lagu Bila Diri Disayangi..


.....maaf videonya tu..ada masalah teknikal ms buat n3 ni...tu la sebab buat kerja curi-curi, gesa-gesa...ada masa sy edit

relevan berkata...

Ini lagu Rock kah?..

ikan emas berkata...

mr relevan,

en rosli mesti suker lagu ni..
ala-ala soft rock (????)

GeNgKaPaK berkata...

umakk aii...apo nk dikobakn ni..jiwang ko..rnb ko..rock ko..