Selasa, 6 Oktober 2009

Bercanda dongan Jamaliah Becok

Maghin,ikan emas dah jumpo ngan akak jamaliah becok tuu. ( ohbaganpinang.blogspot.com).

Polik dalam pado dio tak suko ngan laki eh ,dio bulih berkopit siang malam ngan ‘kawan’ dio tu..Sebonar eh dio tu jeles nengok laki dio kulu kilir melalak merayu orang-orang betino kek Bagan Pinang ni supaya ngikut kumpulan dio. Ikan emas nengok akak jamaliah becok tu moncong ajo ,iyo la dah dapek laki macam tu, apo tak mengamuk kalau laki yang diharap setio dah sibok bekempen. Ntah apo-apo yang dibuek eh."Takcukup laie ko apo yang dah ado?", dulu maso anak akak dapek masuk universiti,Dato Mat Asan panggil makan bosa kek hotel Somban ,lopeh tu dio bagi duit saku. Anak jiran akak yang dapek bagus pulak dapek RM10,000. Huh ,sapo nak bagi?" Ada kawan akak yang dapek buek rumah mesra rakyat, baya sikit yo,maklum dio orang susah”…( ini ikan omas tranlate)Akak Jamaliah terus membebel



Sah Akak jamaliah ni memang becok !! tapi dongan badannya yang lontek, control ayu, kalau pakai kebaya tentu nampak pinggangnya yang godang lurus macam jalan higway poie PD . Patut laa laki dia asik angkut aje dia poie mano pun! takut kono kobeh dek lanun mata sobolah.Iyolah haa sekarangang ni kan ramai kroni peliwat menjongah kek PD ni.!! Akak Jamaliah, hati-hati ek !

ini ikan emas perasan!!!

5 ulasan:

jamaliah berkata...

Ikan emas - kata akak ler tew...Mulut takder insurans!!! kecoh betull..Ikan kemas tak lemas ker berenang2 di Pantai Telok Kemang ni?

daaksaytunk berkata...

Ayooo...Identiti dah bocor!!!! Akak Jamaliah dah diketahui umum... Ikan Emas pun ble tahan becok...Berenang2 di Pantai Telok Kemang mencari mangsa..selamat Identiti Anakmuda masih rah rahsia..hua!!!

jamaliah berkata...

biasa la kan kita kaum wanita jugak yang penyabar.....lantakla.......ikan emas jago diri baik2....iyo.....nanti kalau sonang kito jumo laie.......tapi teruskan la melawat laman akak jam nie.....

ikan emas berkata...

Kak Jam,
jaga-jaga kat T.Kemang byk jerung!!

Anakmuda,
biarlah rahsia, nanti kak Jam jeles!

daaksaytunk berkata...

jemputla ke serambi anakmuda di http://sudutkartunis.blogspot.com/2009/10/kartun-bagan-pinang.html