Rabu, 14 April 2010

Tan Sri Isa nak kawen Bibi ???

Isa pilih Bibi selepas 4 tahun menduda
2010/04/14


SEREMBAN: Selepas lebih empat tahun menduda, bekas Menteri Besar Negeri Sembilan, Tan Sri Mohd Isa Samad, yang kini Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Bagan Pinang akan bernikah dengan bekas Setiausaha Puteri Umno, Bibi Sharliza Mohd Khalid, hari ini.Mohd Isa, 61, yang kembali aktif berpolitik selepas menang pilihan raya kecil Bagan Pinang pada Oktober tahun lalu, dijadual bernikah dengan Bibi Sharliza, 40, di rumah keluarga perempuan, di Taman Fatimah, Kuala Pilah, jam 3 petang ini.


Ikan Emas nak mengomen ...
...tahniah, elok la tuu..kalau jodoh tak ke mana..lambat laun ketemu juga..
dah lama sangat pun goSip ni kita layan..dah macam artis pulak , nafi-nafi akhirnya bebetoi.Tan Sri Isa pun pernah kena gosip konon dah kawen dgn sorang artis tp tak da apa pun !
Untungnya pembangkang tak guna isu ni masa kempen BP dulu...sebab depa pun dah dingatkan supaya 'jarak-jarak' sesama depa..sekarang pun Tan Sri dah jadi Ketua Penerangan UMNO NS..ligat lagi la dok cermah sana sini..
Al=Fatihah buat Puan Sri Hazizah, yang memang sesuai sngat jadi wanita pertama NS ..harap Bibi lepas jdi isteri YB ni pun kena dekatkan diri dgn rakyat jg..awak pun dah pernah jadi YB..harap2 jangan terlepas kerusi BP ke PAS pulak, macam Paroi tuu.
Kpd Farid, hang carilah penganti ..jgn lupa tanggungjawab jaga anak ..

p/s : ..ada yang menidirikan masjid selepas menggoncang dan meruntuhkan masjid lain...wajarkah ?? ...Maaf...minggu ni den tak mau balik kampung !!

15 ulasan:

al-lavendari berkata...

nampaknya saya dapat jiran baru yang glemer !

ISAC berkata...

Susah jugak tu Lavender, nanti kat enterance uma pun tetamu parking kete...Ramai sangat...

Pok Li berkata...

Tahniah pada Tan Sri. Dapek lopak baru.

ONE ZABA berkata...

elok la tu....perkara baik.

nohas berkata...

Dah jodoh..drpd bujang, lebih baik berdua..byk pahala, InsyaAllah..

Mak Su berkata...

wah! template baru :D

tahniah buat Tan Sri Isa

dan semenda adalah kat daerah rembau :)

ikan emas berkata...

lavendari,
yes !!

tapi sesekali kena jenguk kat nilai jg , baru adil

ikan emas berkata...

Isac,

heheha...awak bayangkan
en hamzah skodeng isa ...kehkehkeh

ikan emas berkata...

PokLi,

hehehe...bukan lobak baru deh !!
org lain dah guna duluu...kawan kiter jg

ikan emas berkata...

1z,

bab kawen awak mmg suker !!

ikan emas berkata...

maksu,

iyer lah !!

baru ingat...SM Dato Abdullah astana raja ...nanti kiter g intai kat blog sinun lg..

ZHARIF BADRUL berkata...

berkompang la negeri sembilan..tahniah :)

*tips hilangkan asma: saya banyak amalkan makan madu dan belajar teknik bernafas dengan betul. terbukti berkesan

tunbegia berkata...

semoga negara akan tetap aman damai sentosa sejahtera senantiasa,

salamm,

ikan emas berkata...

z,
t.kasih..boleh IE panjang-panjangkan tips ni

ikan emas berkata...

tun,

amin!!!!!!!!