Ahad, 11 April 2010

Tahniah ...Rusa punya tandukan !!!

Tahniah,
Malam tadi den colek an mato dek sobab nak nengok bola. Den nengok si dalin sobolah tuu jorit pokik nyobut namo si aidil adha zaquan..Kepado pasukan ruso yang dah berjayo menanduk si kenari….tahniah dan syabas ..
Walopun kono behompeh puleh nak dapek an gol..

Dapek la RM200,000..nanti jangan lupo bagi samo rato..

Kerajaan nogori pimpinan Tok Mat Asan memang mahukan bidang sukan ni dibori pohatian. Dari 6 NKRA negaro yang Dato’ Najib umumkan, Tok Mat nambah laie 3 untuk jadikan SKRA NS, satu eh nak membangun dan mecemerlangkan bidang sukan ni.

Namun janganlah asyik tumpu kek bola sepak yo..tengok-tengok jugak la sukan lain, sukan kek bebudak sekolah pun kono dibori perhatian dan dibantu samo. Dorang nilah penontu kejayaan bidang sukan dimaso akan datang…
p/s : Tagline NS " Mengurus Kejayaan,Melonjak Kecemerlangan"



13 ulasan:

ONE ZABA berkata...

dapek 200 ribu tu boleh la sembolih ruso!!!

ikan emas berkata...

1Z,

yooo...
ni nak cari ruso betoi ..

GERTAK SENGET berkata...

tanduk jgn tak tanduk, lepas ning jgn salah tanduk pulak kena pada teman lain. anyway syabas n9

ikan emas berkata...

gertaksenget,
kalau tanduk senget memang la tak gol !!

Yunus Badawi berkata...

den tak tengok bola malam tadi sbb selangor tak masuk final huhuhu

ikan emas berkata...

YB,
selangor sebok nak pilhanraya !!

Tanpa Nama berkata...

salam cik puan ikan emas,

wah,cantik kolam baru ni

ONE ZABA berkata...

wah, baru pagi tadi den datang. mlm ni dah tukar baju. montang montang la monang bola.

ikan emas berkata...

1z,

klik punya klik,
den curi masa kojap jo..akhirnya dapek den gak tukar baju baru..dah loteh baju lamo..

cumo maso den ni jo sebok bobonar,tak sompek nak ngadap bondo no haa, ni pun den ngompat curi masa tgh kojo luar...hehehe

p/s: rumah awak lagi hebat !!!

al-lavendari berkata...

sejak ruso monang ni, orang bukan nogori pun dah pandai cakap nogori ! ese gomar ..

sahromnasrudin berkata...

tahniah la tapi jangan plak sibuk nak bangunkan sukan sampai daerah2 kecil di negeri ini tertinggal jauh dari arus pembangunan..jalan masih banyak yang bengkang bengkok..cuba la luruskan..takut accident nnti, meletup plak uma org...
p/s: suka tgk jln kat Melaka, straight dan selesa je..berbeza dgn N9..

ikan emas berkata...

sahrom,
iyer ker??

...minggu den poie satu kg kek jolobu...omak aiii,, rasa macam nak mabuk muntah !!..jauh ya amek..
...laaa rupanya bawa ikut jalan jauh...

ikan emas berkata...

en, lavendar,

den pun gomar juo..
huhuhu ( ingat kek kg laman...)