Isnin, 12 April 2010

Cantik ke ??

Syukur...selesai satu tugasan lagi !
perjalanan lancar dan laju di highway yag lurus ..
negara kita membangun dgn begitu pesat, highwaynya sentiasa dibaik pulih ,dinaiktaraf !!!)
(walaupun kena bayar tol..berRM-RM

sampai rumah...lega..
rehat jap..
buat apa yang patut..

...bukak pc ni..
Omak aiii...nape lak jadi gini??
Semalam tukar baju baru ( pinjam onezaba punya ayat...)
punya bangga sebab kejap jer aku dah selesaikan
malam tadi tengok jap ,ok jer..sempat tambah background lagi!!

Tetiba, mlm ni ..
dah jadi huru hara gini...
berselerak,bersepah tunggang langgang...
nape ha??
confuse dari 3 kolum jadi 2??
cantik ke kalau gini rupa sebenarnya??
memang templates ni ke punya hal ?
atau pc ni punyer kes??
atau aku yang terlebih bijak ??? (kena cakap bebaik jer ...minda separa sedar)
atau aku kena pakai baju lama semula ??

p/s; sabar dulu..
baik kita pergi makan ....kat Usop tomyam


entri ni sebagai testing


18 ulasan:

Abd Razak berkata...

Salam..:)

Ahh..nO.1

Cantik rumah baru ni..tahniah

al-lavendari berkata...

ingatkan salah kamar tadi !

ttg baju baru .. no komen.

Pok Li berkata...

mak ai lawa baju eh. Tapi jangan banyak na accesories eh. lambat nak bukak eh.

sahromnasrudin berkata...

background warna cerah lebih ok..tak sesak sangat mata memandang...:-)

ONE ZABA berkata...

masih ok.....

ikan emas berkata...

Raz,

t.kasih, rajin2 berkunjung..

ikan emas berkata...

Mr Lavendari,

no komen jer??

opps...jgn silap kamar ?

ikan emas berkata...

PokLi,

t.kasih..
mmg nak buang mana yg patut..
tunggu nak cari masa free

ikan emas berkata...

shahrom,

iyer ke?

ikan emas berkata...

IZ,

haaa..nasib u msk bg komen..

..pagi ni bukak guna komputer pej...ok pulak !

maknanya aku punyer komputer rumah laa yg huru hara...hehehe

mamai berkata...

okay juga nie

ikan emas berkata...

mamai,

ni main pilih sb nak cepat selesaikan keje..

lain kali cuba design lain pulak..

suhairi berkata...

Salam. Terima kasih atas tunjuk ajar buat Blog.
Terima kasih juga cenderakenangan yang diberi. Untuk Nabil & rakanya telah saya sampaikan.

Abu Aiman berkata...

Cantik3X.
Kata orang, lain padang lain belalang, lain komputer lain displaynya. ;p. Saya punya pun kdg2 tengok kat pc sendiri OK, pc opis KO.

ikan emas berkata...

Suhairi...
iyer laa..
simpan bebaik.

ikan emas berkata...

Abuaiman,

...ooo gitu !!!

buat kiter gusar ajaa

Prasert E.C. berkata...

baju baru, lawanya!

ikan emas berkata...

Prasert

teringin ke?