Rabu, 29 Julai 2009

Sambil Menyelam..

Dah 4 hari tak ngadap benda ni.Apa tajuk nak tulis nie?Fasal 1 Msia ke? Fasal promosi lilin BG oleh Nizar ke? sb tarif elektrik dgr kt nak naik lagi. Kita korek sape individu kes PKTZ ? Atau kita usik SPRM dgn TBH ? atau sembang mesyuarat UMNO ?nak cerita sensasi Zulkifli @Yasmin?

Tak mau tak mau..tak nak serabutkan fikiran..
Baik tulis apa hal Ikan emas hilang 4 hari ni.
Ikan emas p jalan utara lagi..mak oii jauh nye nak sampaikan tempat ni.Projek Sambil Menyelam Minum Air.Apa yang diselam?

yang ni projek 'menyelam'...
nak hebatkan anak buah dalam projek 'cakap-cakap dan tulis-tulis',


yang ni antara projek 'minum air'
ada yg sampai 12 biji sekali ngdap,ikan emas yg risau
pe pe hal jauh nie nak antar balik NS

sudah-sudah laa tuu..keje tak beres laghi

yang ni betoi-betoi kes menyelam !!bes nya tempat ni.



Banyak lagi projek o aktiviti lain yg kami buat kat sini.
Walau depa heran nape le ikan emas bawak mereka kat hutan hujung utara ni, jauh giler
( risau jg kot-kot dia org ni komplen )tapi bila tgk dia org hapi jer..Senang hati den !!

Dan yang tak dapat nk rakam dlm gambar ialah Ikan emas kene kejar ke klinik sb dah lembik .Rehat jap kat katil spital ..nasib tak warded..ms dia org cucuk tangan ikan emas tu,kepala mula fikir "virus H1N1 dah mai ke?" Nasib cuma gastrik ..

Tempat ni ialah SEDIM Eco Resort,Kulim
Lepas ni mana pulak nak bawak dia org nie? Ada cadangan?


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tahniah program menarik..
lain kali leh buat lg prog camni..

ZHARIF BADRUL berkata...

camna merbok?best x?

Panglima Perang Cyber berkata...

terima kasih jenguk blog saya.

nohas berkata...

Dah panas makan durian, terjun dalam air le pulak ye..

Minangz Boy berkata...

aduhai ytu la kenangan manis saat aku masih di sana

Pak Pelandok berkata...

Seronok jumpa geng Pepatih ni.....

Dalam seronok ada yang kena juga....

Tapi tak apa kan......demi meningkatkan kredibility diri dan organisasi.

Sedim tu memang best.........cuma jang-jang semua tak sempat ke Tree Top Walk yang ketiga terpanjang di dunia.......rugi....rugi....

zahabuan berkata...

Beres..........lain kali buat lagi program di sinun........