Khamis, 16 Julai 2009

Mentera Pengasih

Tembakau si Raja Ali,

Aku pintal engkau menjadi tali,

Aku memakai kasihan rindu,

Terindu-rindukan aku,

Terendang-rendangkan aku,

Tidur siang terlihat-lihatkan aku,

Tidur malam termimpi-mimpikan aku,

Berkat aku memakai kasihan rindu.



p/s : Sesiapa yang sedang mengayat bolehlah gunakan ayat ini.

Gerenti mujarab.Kalau tak pun badan menghasai ( ehh betul ke ejaan ni?)

14 ulasan:

imanshah berkata...

Zaman sekarang nak mengayat awek tak pakai dah mentera2 macam nih..haha

Prasert E.C. berkata...

Mentera RM paling mujarab!

ikan emas berkata...

iman,
awek skrg guna ongkos sje.

praset,
duit, duit,duit semua blh jadi

Basuh Baju berkata...

konfem ke mujarab? haha

ikan emas berkata...

Basuh baju,
salam kenal. belum cuba belum tau !! hehehe

ZHARIF BADRUL berkata...

hoho agak2 kalau z pakai boleh dapat x nia ramadhani?hehe

backtobasic561 berkata...

Boleh la guna. Tapi kena "binding" dengan ayat lain. Guna "Kul inkuntum tuhibbunallah...." atau ayat 200 surah Ali Imran. Banyak lagi petua dulu-dulu. Tapi sekarang first impression kita mesti jadi beruang (berwang) atau kelihatan berwang! Walaupun wang bukan segala-galanya, segala-galanya sekarang perlukan wang...
BAM AL-HAJ

ikan emas berkata...

z,
bukan takat si nia,kot2 si keliwon pun mai !!!

Bam,
Biar papa asal bergaya!!!

Tanpa Nama berkata...

tak baik tau ayat2 org guna mantera2 cenggini...dosaaaaaaaa..mak tak sukaaaaaa

Minangz Boy berkata...

tak salah belajar tapi ada akai pikir2 la baik buruknya..........jangan tersalah bawak sudah

takan takde petua naik seri muka pasai tgk ikan emas macam pakai seri muka jer wawawawwawawa

日月神教-任我行 berkata...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室

Tanpa Nama berkata...

cammane nak guna mentera nie...ape syarat2nya...harap bantu

Tanpa Nama berkata...

awek sekarang ni bagi batang je... dia puas settle semua.................

Tanpa Nama berkata...

Nak kene hembus kat muka dia ke ?