Sabtu, 27 Mac 2010

SeMuaNYa TeNtanG HaTi

Buta Hati
( pakai ajelah tongkat putih ..
kot-kot dapat tengok mana langit ,mana bumi !!!)
Mata Hati
( syukur ...nikmat yang Tuhan bagi....)
BuaH HaTi
( I lov U !!!.....)
KaYa HaTi
( Sekaya-kaya manusia...
bila hatinya kaya )
SaMpai HaTi
( biarlah aku abadikan cintaku..
dalam kenangan menjadi impian...cinta di hati..)
sUka HaTi
( pokok dek den laaa nak buek apo pun !!!)
JatuH HaTi
( adoiiii...bergetar jiwa ragaku !!)
MakaN HaTi
( dah puas makan daging ,limpa ,jantung...orang kata banyak zat besi,
tapi dok gini jugak !!...oooo patutlaa sebab den makan hati!!)
SakiT HaTi
( tak sama dengan sakit mata !
sabar !!...tak baik macam ni, lepas sakit hati,
nanti kena sakit jantung pulak , sian doktor)
Hati BaTu
( den tak kiro, apa nak jadi, jadilah !!)
KAta HaTi
( kadang-kadang benar, adakala salah....)


........................................

..............................
HaTi-HaTi
( ni yang elok dalam setiap tindakan )







9 ulasan:

ONE ZABA berkata...

hati masak kicap...perghhhh!!!

zino berkata...

yg tak baik tu jangan simpan dalam hati...

ikan emas berkata...

zino,

awak ni fikir fasal makan aje !!

ikan emas berkata...

Zino,

ampun tuanku !!
komen kat atas tu untuk 1Z ..
nila padahnya bila hati terkeliru.

...yg baik akan tersemat indah di dalam hati,walau yg pahit sukar nak dipadam

Abd Razak berkata...

Salam...

Bicara hati untuk memandu kita ke jalan yang diredhaiNYA

ikan emas berkata...

Saudara Razak,

t.kasih..
....tgh cari lagi 'hati...hati...hati..

Yunus Badawi berkata...

Bermacam2 hati. Hati kama takde ke?

ikan emas berkata...

YB,

boleh diambil kira jg
...hati karma ?

換妻社團俱樂部 berkata...

免費18禁成人網站
免費色情成人網站視頻
免費成人網站線上看
免費全球最大成人網站
免費視頻美女聊天室
自慰少女人妻視頻直播聊天室
人妻視頻直播聊天室
辣台妹視訊聊天室
日本視訊免費視訊美女