Selasa, 29 September 2009

N31 Bagan Pinang-Sah Isa masih relevan lagi..

Akhirnya syor dan respon Dr. M tak diterima oleh pimpinan UMNO. Alahai ramainya warga nogori dan ntah dari mana dtg ke PD nak mendengar pengumunan. Atau saja datang sebab diajak...namun meiahnya PD ari ni.Ada ladang yang tak dijenguk,ada kebun yang tak dipedulikan. Berapa kerat orang Bagan Pinang yang datang?

Akhirnya Tan Sri M memulakan pengumuman dengan ayat "Rakyat mesti didahulukan...." dan disambut degan ucapan terimaan oleh Tan Sri Isa " ISA masih relevan....orang 'bujang ' masih kuat..." .

Kenapa Tan Sri TPM yang mengumumkan? sedangkan YAB PM pun ada kat PD? ....kekawan kata " sebab nak buktikan bahawa Tan Sri M dengan TSI tiada apa-apa krisis..." YAB PM selama ni diam je dan respek sebab tak beri apa-apa respon pun fasal isu calon ni"

Wahai warga Bagan pinang , suasana raya semakin meriah.Biarkan anak-anak anda berada di rumah ,anda pun apa kurang ,ramai tetamu yang sudi berkunjung.Banyak duit raya yang akan dihulurkan..... moga Bagan Pinang jadi anak emas!

p/s; dapat cerita lawak dari petugas PR....huak huak ...ape dia ? rahsia!!!

- sebok dah tahap gaban !

5 ulasan:

sI tEDI berkata...

Bagan pinang.. tempat aku membesar sihat bagai juara.

isa x relevan!! la la la la..

dia ada isteri muda kan?

adik4ever berkata...

nak tengok gambar sebenar perodua mpv yang akan dilancarkan hujung tahun ini? layari adik4ever.co.cc

ikan emas berkata...

Tedi,
mai la ut jejak kasih ka sini..
ish dia br duk tgh cari calon laa

adik,
t.k.tp...

al-lavendari berkata...

saya pasti sesiapa yang mendapat undi lebih banyak dari lawannya nanti, dia lah yang akan menang! saya pasti juga, tidak ada orang yang tidak bersetuju dengan saya.

ikan emas berkata...

lavendari,
rumah kita tak jauh...

beza 1 undi pun dah kira menang!!