Selasa, 15 September 2009

N31 Bagan Pinang-Calon BN Adalah Rahsia

Hai,

dah byk hari ikan emas tak menulis kat sini.Semenjak duamenjak ni ikan emas sebok berenang-renang bukan setakat kat laut Teluk Kemang…byk laut yg nak direnangi…banyak hutan yang nak ditebas…banyak jurang yang nak ditempuhi ….nak dpt info pun guna skrin 10cm jer..


Mood raya ..mai kita buat kuih raya !!!


Apa nak tulis nie?..sambung fasal calon BN kat PRK Bgn Pinang. Hati ikan emas bagai dicuit-cuit ,rasa nak terguling-guling bila baca hanya "Tan Sri Isa calon tunggal UMNO". Mcm dah ketandusan calon ke? Sedangkan teropong ikan emas dah inform ,mesyuarat dulu bukan memutusakan hanta Tan Sri calon tunggal TETAPI sebagai menghormati dan tak mau menyinggung hati orang tua,maka semuanya sebulat suara menyerahkan kpd ketua Bhg tuu menyenaraikan nama-nama calon utk dikemukakan ke pusat Sekurang-kurangnya tiga nama..Tak tau apa agenda mantan ADUN situ yg buat kenyataan begitu.


ishh..isshh..oven ni buat hal lak..


Tan Sri pun dok diam diri aje? Sampaikan Timbalan Presiden bagi ingatan.. sudahnya makin ramai yang bercakap makin banyak isu timbul... kan susah kan BN aje!!! sampaikan ” calon BN adalah rahsia ” . Dan syok jg baca ayat ni “ jangan sampai separuh masa kita habiskan untuk berdebat mengenai calon sahaja....” sinis, sinis ayat YB Menteri berbudi bahasa ni.

Sape masuk dalam senarai yang Tan Sri Isa kemukakan?..nak teka ? teropong ikan emas dah sedia buat laWaK!!!

la la la la..haa dah jadi pun !! sodapnyerrrrr...



PAS kata nak letak calon orang muda yang berpendidikan agama? Sape ha? Kapten ke?

p/s: Kekawan blogger lain..jangan marah ikan emas asik tulis fasal bgn pinang je...ada masa akan tulis jg ayat-ayat power utk mematangkan diri dan minda atau ayat merapu untuk menceriakan hidup ini.

9 ulasan:

Media Cyber berkata...

tu la .. belum apa2 dah kecoh pasal calon... tak sabar2 ke nak pilihanraya? hahaha!

nohas berkata...

Tak marah, inikan isu semasa..tapi seronok juga PRK dlm bulan Syawal ni, boleh berkempen sambil makan kuih raya..kalau ada lomang laei sodap, hihi..

Maaf zahir & batin..

GERTAK SENGET berkata...

kawe setuju benar ngan demo tentang komen calon n31 bgn pinang. Tak tahu lah kawe bakpo BN susah sangat nk cari calon utk PRK N31 bagan pinang macem nk cari semut hitam dlm gua yang gelap gelita.

ikan emas berkata...

Media,
apa kata kita masuk bertanding?

nohas,
Salam Selamat Raya..

Senget,
cari semut hitam laghi sonang bah!!

Basuh Baju berkata...

nak cari calon bini lg senang daaa...

Pok Li berkata...

Pilihanraya dan Hari Raya. Boleh banyak dapat angpau ni. He he he. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin

ikan emas berkata...

basuhbaju,
ish ish senangnya mucari bini yer? cari isteri yg susah!

PokLi,
Selamat Hari Raya Aidil Fitri, maaf zahir batin. Raya kat mana?

Tanpa Nama berkata...

senget..
kenape la ko neyh bodo sgt..ko taw x lpas pru k12..dlm byk2 prk bn bru mnang 2 jeh..so..prk bagan pinang neyh sgt la penting kt bn..
alsan2ny...
1.bagan pinang neyh krusi bn dulu..
2.kalo bn klah lg prk neyh..mkneny kter da dpt gmbaran yg pru k13 nnt bn akn klah truk..

adoyai..bengap..

Tanpa Nama berkata...

bn perlu cri calon yg tpat tuk pastikn bn mnang...