Rabu, 17 Ogos 2011

Cerita Menu Malam WedNesDay

Salam..Hari Rabu

Sila tengok gambar-gambar curi ni.

Ini menu berbuka IE semalam...kek mano ?

Rasanya tak payah bagitau la


Kambing panGGang+ Nasi aRab DamSyik



IE duduk kek sini..tak nampak sebab dah terliur tengok menu ni..

kenapa ler semuanya kuning dan podeh-podeh belaka ???

Gulai lomak cili apiikan baung sungai bakar
Masak pucuk sayur hutan tempoyak

rendang ayam bandar

ayam kampong goreng

kari apa ntah..

sambal udang laut segebak
ulam-ulam dari Cina tak ke India...tak pun turun dari Cameron Hgland

Gulai lemak umbut kelapa...( yg ni IE suka....)

sambal belacan

sambal gesek
( menu special Negeri Sembilan ....sedap dan berasap !!!)

cendol , kuih muih dan macam-macam lagi laa.....

yang ini jiran sebelah...

berdesup tak sabar - sabar ..

p/s ; sayangnya IE tengah ada masalah dalam mulut pulak..... hu huh uhuhu


















6 ulasan:

luahfikiran berkata...

SALAM,
TAK BERAPA JAM LAGI, KITA NAK BERBUKA IE . MENUNYA TAK SAMA MACAM DALAM N3 TU !

Pok Li berkata...

Mangai sodap eh

Rozali berkata...

Assalamualaikum IE

moga cepat sembuh
supaya dapat menikmati rezeki Allah

Wassalam

al-lavendari berkata...

saya suka sangat dengan ..

ikan baung sungai
umbut kelapa.

yg lain2 tu pun suka juga.

mamai berkata...

sodap tu mau tak bangun dari table

sahromnasrudin berkata...

kat allson klana erk???