Jumaat, 5 Februari 2010

CinTa Yang Menakutkan ???.....benarkah??

Bulan ini mai kita bercerita fasal cinta, kasih, sayang, rindu...bab feeling-feeling saja laa.
Mai tengok gambar ini;

?




?

*
?
?
?
?
?
?

-



-



-


Andaikan anda bukan seorang Hakim,Pendakwaraya atau Peguambela.



sebab bukan kerja kita nak cari
siapa menang siapa kala
siapa betul siapa salah


..........................................................

Andaikan anda seorang komunikator, psikologist, kaunselor atau Cikgu displin ke cikgu sains rumah tangga ke? ....atau anda jadilah diri anda sendiri.....




Soalannya : " Apa yang anda fikirkan bila melihat gambar ini?

(dan kita abaikan watak-watak popular itu ....)




20 ulasan:

ONE ZABA berkata...

sedang berbual-bual selepas menikmati juadah rumah terbuka.

ONE ZABA berkata...

raya dah dekat ni

ikan emas berkata...

En.1,
Awak memang baik punya fikir !!


kuih bakul dah buat ke?
antarlah ke sini...

Hamzah Abd Hamid berkata...

apa yang saya fikirkan .. saya fikirkan apakah pekerjaan si Ikan Emas ini ?

ikan emas berkata...

AbgNgah,

susah-susah saja fikir hal itu..
Kenapa nak ambil saya kerja dengan tuan ke?

...kerja saya cukup waktu makan, saya makan- waktu tidor,saya tidor..

mamai berkata...

tiada yang menarik untuk di bualkan

Pok Li berkata...

Cinta yang paling menakutkan saya ialah cinta tak berbalas

ikan emas berkata...

mamai,
tu skrip sape?
si muda ke? si tua?

ikan emas berkata...

mamai,
tu skrip sape?
si muda ke? si tua?

ikan emas berkata...

mamai,
tu skrip sape?
si muda ke? si tua?

ikan emas berkata...

eh????

laaaa kenapa pulak sampai 3 yang keluar ni???

ikan emas berkata...

PokLi,

aduhai..
siapalah gerangan yang tak sudi membalas cinta PoKLi tuu..

gondangmas berkata...

yG SAYA FIKIR.(brdasarkn gambar)
selepas Melaka..di mana pula Prog 1 msia nak diadakan ...Seremban ke? Penang?????......atau KAJANNGG?!

Hamzah Abd Hamid berkata...

kalau kerja macam tu, saya bayar gaji 30 hari sebulan nak ?

ikan emas berkata...

mas gondang,

bagi laluan kat negeri lain dulu,silakan....

ikan emas berkata...

AbgNgah,


...info tambahan:

..hari gaji terima gaji ( walaupun dah banyak yg kena potong !!)


skrg ni kita dibayar gaji utk 11 bulan aje kan ?

Tanpa Nama berkata...

apa yang difikirkan...

watak 1-
"seluar kau luar dalam aku belikan"

watak 2 -
" aww aku tak rela lagi."

watak 3 -
" mereka dua punya hal,kita dapat bisnes jugaa"

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

salam ziarah.....

mamawana berkata...

Semua ada. Pas ni jom pekena nasi kandaq kg pandan ka...Bistro hajris ka...shiraj ka....nasi lemak kg baru ka. Best reunion/gahering. Kong Hee Fatt Choy kata org. cha. ya. nun alif.

日月神教-任我行 berkata...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇