Khamis, 11 Jun 2009

Saja nak cerita...


Hari ni ada borang yang perlu diisi.
Maklumat termasuk lesen memandu.
Ahh..tetiba tersentak rupa-rupanya dah tiga bulan tamat..
Wah.rupanya selama ni dah puas ak melilau.
Sana sini ,utara selatan timur barat , siang malam subuh sepie.
Termasuk dah p balai pun bayar saman.
Jumpa kawan JPJ selamber dek .Confident habis.
Yang duk sebelah pun tak tau hal.

tapi kenapa yer bila dah tau ,tetiba rasa tak senang hati pulak..

Raman..tolong ak yer, nah RM100 ,tiga tahun yer.Jangan 2012 nanti ak lupa lagi.

Patuhi undang-undang keselamatan jalanraya!!

8 ulasan:

Mak Su berkata...

uish, 3 bulan dah?, tak pasan ek :)

en_me berkata...

sibbaik takde kejadian buruk berlaku kannns.. salamm

Anuar Manshor berkata...

Tentu hebat "jampi" sehingga boleh terlepas tiga bulan ya! haha

ikan emas berkata...

Hi,
bukan guna 'jampi' atau nak 'curi'tempoh tp spesis ni mmg tak ambil pot benda-benda mcm ni.
pengajarnnya maklumat-maklumat peribadi nie mesti dicatat dlm dairi minda,tak pun tulis BESAR-BESAR depan katil..

en me,
kejadian manis de ler,bila jumpa roadblck..senyum dan layan sembang g.

apa-apa pun untung 3 bln...hehehe

Tanpa Nama berkata...

baru tiga bulan..
ramai lagi kat luar sana yg sedar lebih dari tiga bulan tapi tetap buat 'dek' jer..

ikan emas berkata...

Ygxdenama,
Ntah-ntah anta kot yg buat gitu.Jgn tau,

Minangz Boy berkata...

nasib la......mungkinnada himahnya 3 bulan tak kena saman pasai tugas......apapun JANGAN LUPA NANTI CEPAT TUOOOOOOOOO

ikan emas berkata...

budakminang..
t.kasih ler igtkan akak..