Khamis, 3 Mei 2012

Bersihkan blog ini dari semak samun


Salam sejahtera

lama sungguh tak membuka laman ini. Sebok membersihkan laman laman lain yang nampaknya begitu kotor dengan sawang-sawang, habuk , semak samun dan serangga liar yang tak boleh diajar. Bagaimana melihat ada kalangan orang tua yg kononnya berilmu dunia dan akhirat tp berfikir dan bertindak macam dirasuk syaitan, yg kononnya pejuang untuk keadilan yg entah apa yg dia nak . Meneropong anak muda yg macam monyet..semakin diberi ilmu semakin kurang ajar. Berjuang tanpa kewarasan akal. Berjuang dengan nafsu macam orang tak beriman. Semalam  mereka meletakkan kaki mereka di badan yg mereka anggap anjing. Mana tau esok mereka memerlukan si anjing ini untuk menghalau hantu-hantu jembalang yg merasuk di kediaman mereka ?

Aku sentiasa berdoa semoga kehidupan aku dan generasi aku masa akan datang sentiasa dilindung , sentiasa mendapat rahmat. Dijauhkan dr segala mala petaka. Semoga anak cucu aku merasai nikmat keamanan dan kemakmuran.


p/s: ..tetiba tgk layout n setting blog ni dah huru hara..kena belajo balik ni.

1 ulasan:

Yunus Badawi berkata...

Yes, saya pengomen pertama setelah sekian lama takde update.