Isnin, 25 Julai 2011

9 JuLai-Tahajud CinTa - SY FoLLoww




Masih cerita fasal perhimpunan haram..teropong IE, bukan nak mengumpat tapi kesian ada anak dara , kaum ibu bertudung litup terjerit pekik, memaki hamun ,menunjukkan kelakuan tak senonoh, hilang kesopanan, melayang susila, mencemar ciri-ciri Muslimah . Harap pakaian aje ditutup tetapi maruah terdedah !! Mengucap panjang bila tengok kelakuan mereka . Malu, malu, malu…Begitu lah bila dah taksub. Ada pulak makchik -makchik tertipu dek nak poie berombong ke kolumpo..Maknanya ada yang mengambil kesempatan menggunakan WANITA !!!



IE tengok Drama bersiri Tahajud Cinta kek TV3 sebab Eman Manan ada..tambah pula ramai pelakon macho , cun dan hebat masuk gelanggang..tarikan dari Erma Fatima..Baru masuk episod ke dua dah ada yang bising..komplen konon cerita tersebut memperolokkan wanita berpurdah..Mai kita tengok penyudah cerita baru kita tau apa sebenarnya yang nak diberitahu oleh si Erma ni. Realitinya memang banyak tak kiRa lelaki atau wanita yang menggunakan agama sebagai topeng ..Sejauh mana pun ilmu di dada, setinggi mana pun agama seseorang itu, nafsu tetap gigih menggoda !!

Kerajaan Kelantan pula nak anugerahkan Saleh Yaakub dan empat isterinya Anugerah Poligami Contoh !!..tak tau la sama ada SY dah ditawarkan atau dah setuju terima atau baru heboh-heboh aja ???. Kak Jat pula dah sound bimbang kot-kot anugerah ini menjadi suatu galakan kepada kaum lelaki untuk memFollow abang SY. Dia bukan tak setuju dengan poligami tetapi kenalah fikirkan sensiviti dan budaya masyarakat…fahami kata-katanya dengan betul. Jangan diputar belitkan. Bukan dia kata tak boleh poligami tetapi kenalah ikut sunah !!















8 ulasan:

IMANSHAH berkata...

kan, minat kan Eman Manan

al-lavendari berkata...

no komen.

rasa nak pergi pindah ke Kelantanlah pulok !

sayangsayangibu berkata...

baca en3 sambil senyum......
sya dah pernah tengok
laungan takbir tetapi bercampur juga dgn bukan muhrim, dan betapa teguhnya mereka bersama yg bukan islam pun turut bertakbir mungkin sekadar mengikut ngikut

*kenyataan yg pernah di lihat walaupun perit dan sedih di hati sebab terasa macam mereka mempermainkan laungan suci uma islam *

dan pada masa itu juga sya terfikir samaada mereka sedar atau pun tidak situasi yg berlaku itu.
-----------------------------------

lagi lebar senyum baca komen pakngah ;p

ikan emas berkata...

IS,


eman mmg pelakon hebat..ekslusif

ikan emas berkata...

eN AL,

makngahnya ikut ker?

Perlis pun ok kan .cuma belum ada anugerah gitu aja

ikan emas berkata...

SSI,

subhanallah..

betul..bila difikir mereka tu ada otak..belajr tinggi tp fikiran sempit.knp jadi begitu?

catatan ini suatu realiti

sahromnasrudin berkata...

tahajjud cinta tue mmg betul2 mengayat hati heheheeee

nidus2 berkata...

Tahajjud Cinta...Sirah cinta....

Macam-macam nama sekarang. Ingatkan sembahyang tahajud, sirah nabi je....cetek betul ilmu aku ni.