Sabtu, 16 Julai 2011

3 Soalan Yang Perlu DiJawap..

salam nisfu Syaaban..
wah..dah dekat sangat nak masuk Ramadhan
Maidin dan kaum kerabatnya dah mula pasang perangkap.

Tapi minggu lepas ramai yang dah terkena perangkap yg dipasang oleh jejuak KUNING yang CUKUP KOTOR.

Apa kata anda jawap TIGA SOALAN INI :-

i) Kenapa dan bagaimana boleh pergi ?
ii) Apa , berapa imbuhan yang dapat bila pergi tu ?
iii) Bila dah pergi tu..baru tau ..dah tu apa perasaan ?
.





10 ulasan:

al-lavendari berkata...

pagi tadi saya ada pos pertanyaan2 berikut kat fesbuk saya.

siapa yang suruh lawan ?
siapa yang menurut ?
siapa yang kau lawan ?
siapa yang susah ?
siapa yang cerdik ?
...siapa yang bodoh ?

kepala hotak kau letak kat mana ?




nampaknya kita sama-sama bertanya.

IMANSHAH berkata...

jawab jangan tak jawab

luahfikiran berkata...

SALAM,
AGAMA PANDUAN KITA !

zino berkata...

tengok sape yg nak jawab dulu..hehe

ikan emas berkata...

eN AL,

eh ape hal pulak ni ??

td nk taip tp hilang lagi

ikan emas berkata...

EN AL,

nant sy jwp kat blog tuan la..

ikan emas berkata...

IS,

tahniah STAR ya !!

ikan emas berkata...

Dato LF,

masalahnya ramai yg menggunakan agama utk mengaburi 0rg lain

ikan emas berkata...

zino,


sila lah jawap !!

azieazah berkata...

Nak pilih kaler lain dari kuning, bleh? :)

Apalah Maknanya..