Rabu, 23 November 2011

Wednesday..Wahai Pemuda, sila baca sahaja










apa lagi yang tinggal ???



ada sesiapa yang nak jawap ...



b/p Khairy??















9 ulasan:

al-lavendari berkata...

pagi tadi saya dah pos kat fb .. kalau awak ada fb, addlah saya.

luahfikiran berkata...

SALAM,
LF JAWAB ..... RATA JADI MACAM PADANG BOLA SEPAK

atuk berkata...

Assalamualaikum IE

TAK BOLEH JAWAB
SEBAB SURUH BACA AJER...HE HE

Wassalam

Yunus Badawi berkata...

Program yg dibuat di Taman Keramat pada Ahad baru ni disertai oleh mereka yg bukan dari golongan miskin. Macamana tu?

ikan emas berkata...

En AL

baru sempat nk jawap ni.
ooo..kita mmg serasi.

add la fb saya....

ikan emas berkata...

Dato LF,



hahahha

sebok berpolitik sampai tak sedar dah jadi rata

ikan emas berkata...

Tok Li,

silalah rajin -rajin membaca

ikan emas berkata...

YB,

sebab org Keramat semaunya kaya-kaya mcm YB. kan kan kan !!

p/s: itu strategi nak gempur kawasan tak kira la kaya ke miskin ke

cikceriacorner berkata...

hehheheh...sekarang musim berkhatan..