Rabu, 26 Oktober 2011

Deepavali with love

soh soh soh...s

husssss...lame bebeno rumah ni kene bio.

IE ada di mane?..macam dalam wayang bukit kepong la pulakk..

bila agaknya kawasan ini akan berubah ?


p/s: lepas ni IE janji tak tinggalkan lagi awak ya !!














3 ulasan:

luahfikiran berkata...

SALAM,
SINGGAH SEKOJAP IE. AGAK LAMA TAK JENGOK KE MARI.

ikan emas berkata...

LF,

sy pun dah lama tak bersihkan laman ni..

al-lavendari berkata...

kawasan tu tak kan membangun, selagi bendera PAS ada kat situ .. hehe

eh betul ke bendera PAS yang saya nampak tu ?