Khamis, 22 September 2011

RumahTangga Ini Jangan DiGanggu..

IE turut menyebok masa merisik sama ada si ISa ni baik ke? relevan ke ? setuju ke ? suka ke ? “kita masih cintakan ISa sebab ia lah teman yang melindungi dan menjadi dinding serta sanggup menghulurkan senjata kalau ada yang mahu merosakkan rumah tangga kita “ .

Sebenarnya kebahagiaan ini masih utuh walau ada badai ada yang tak senang dengan kedamaian . Namun sang panglima telah menjatuhkan talak tanpa peluang untuk rujuk dan dengar kata sang panglima dah merisik dua bini muda untuk menggantikan tempat si ISa ni.

Harap-harap , doa-doa biarlah mereka ini benar-benar mampu menjadi pendinding, tangkal azimat dan pengeras yang mampu memastikan tembok rumah tangga ini kebal tiada angin atau ribut taufan yang mampu menggoyangkan walau sedikit pun. Nak ceraikan begitu mudah tapi nak rujuk atau mencari pengganti bukan suatu yang senang. Calon mestilah lebih cantik dan bergaya dari yang dulu, mesti lebih seksi dan up to date dari yang lama..mesti pandai menyesuaikan diri, mesti kuat bersilat, berkungfu dan bersilambam.. Tempoh pemilihan bukan semudah mulut menyebut…mana tau kot-kot tok kadi , wali atau saksi-saksi sibuk berjoli dengan bini muda macam yang kes dulu ???

Dengar kata dah dua kali isa terlepas dapat baby baru…

p/s : tengah kaji buku fasal kem kemunting dan kisah shamsiah fakeh kat atas tuu..








3 ulasan:

ISAC berkata...

Salam IE,

Lama X berkunjung ke sini.

Selamat Hari Raya Aidil Fitri dan Salam Merdeka!!!

sahromnasrudin berkata...

ada ISA versi baru ke?? huhuhhh

luahfikiran berkata...

SALAM,
MENDOAKAN NEGARA KITA NI TERUS AMAN